maandag 4 juni 2012

Blogs Club Med Sinai Bay en The Insiders


In navolging van de talrijke blogs Club Med Valmorel en The Insiders, hoop ik dat er wederom enkele nieuwe blogs in het leven geroepen worden.
Het is prettig iedereen zijn ervaringen van kortbij te kunnen volgen.
Ook het lezen over de voorbereidingen en het delen van foto's en video's brengen ons op deze manier dichterbij de eindbestemming.
Via deze blogpost hoop ik mijn overzicht met de tijd te kunnen aanvullen.
Momenteel vond ik rond deze campagne van The Insiders de volgende blogs:

Meeramusement
Club Med Sinai Bay ****
Op reis naar Club Med Sinai Bay
Club Med Sinai Bay
The Insider testers
annelies clubt med kim
Mad about Club Med
Mara in Sinai Bay
http://vanpeltlies.blogspot.be/

Op Facebook kunnen jullie de volgende pagina's volgen én liken!

Meeramusement (over o.a. Club Med en andere campagnes van The Insiders)
Op vakantie naar Club Med Sinai Bay met The Insiders

Hebben jullie zelf een blog of FB-pagina aangemaakt? Laat het me gerust weten via meeramusement@hotmail.com of via een reactie onderaan. Ik vul het lijstje met plezier aan!

Tot in Egypte...

3 opmerkingen:

  1. Hallo Flatron, ik heb ook een blog aangemaakt (http://clubmedsinaibay.blogspot.be/)om mijn avonturen in het clubdorp te delen. Ik ben wel benieuwd om je ginder te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. onze reisavonturen voor de komende week in Egypte kanje volgen op:
    http://anneliesclubtmedkim.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen