vrijdag 8 juni 2012

Pakketje The Insiders aangekregen...


Gisteren kregen de meeste insiders hun pakketje met extra informatie en goodies al aan. Wij moesten nog even geduld hebben. Onze postbode vond ons niet thuis en nam het pakketje weer mee richting postkantoor. Balen! Heb me vandaag naar huis gehaast om net voor sluitingstijd het postkantoor binnen te donderen. Mijn bezoekjes aan het postkantoor zijn redelijk beperkt dus was ik niet op de hoogte van het feit dat je een bonnetje moest trekken. De slagerij op een drukke zondagochtend is er niets tegen. Na zo'n 10 seconden viel mijn frank maar die twee klanten voor mij kon ik wel neer bliksemen. Goed, niet getreurd, mijn pakketje lag op mij te wachten. Witte briefomslag, secuur ingetaped en als afzender: The Insiders.
Thuis als eerste werk de envelop open gescheurd en de inhoud kan tellen:
brief met extra campagne-info, bagageriem Brussels Airlines, Brochure Club Med , gezichtszonnecrème (heerlijke geur trouwens) van L'Oréal Garnier en 2 badges voor de gratis WIFI in het resort.
Stilaan breekt het moment van de waarheid aan. Nog een kleine 8 dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten