dinsdag 11 september 2012

Deautybox




Gisteren een deautybox aangekregen. Zo thuis komen van het werk mag dagelijks. Net Sinterklaas...
Er staat een pakketje op me te wachten. Na het eten, de afwas, het huiswerk, het badritueel en de kinderen in bed, maak ik eindelijk tijd om het pakketje te openen. Er verschijnt een strakke zwarte box met witte strik. Een begeleidende brief vertelt me dat dit de eerste deautybox is, klaar om te testen. In zwarte papiertjes liggen enkele flesjes verzorgingsproducten:

Clarins HydraQuench Intensive Serum – 15ml
Essie Nagellak « Size Matters » – 13,5ml (full size)
Redken – Full Effect 04 nourishing mousse – 65ml
Nuxe – Micellair Reinigingswater met Rozenblaadjes – 100ml (full size)
L'Oréal Professionnel-Mythic Oil-125 ml (full size)

Het eerste wat ik doe is elk flesje openen en de geur opsnuiven. Alle producten ruiken heerlijk, en niet alleen dat, ze geven ook iets van een luxe weer (qua geur, textuur, verpakking) dat ik niet gewoon ben van de dagelijkse verzorgingsproducten die ik doorgaans gebruik.

Voor € 15,00/maand kan je inschrijven bij deauty (discover beauty) en krijg je maandelijks een deautybox met luxe verzorgingsproducten aangepast aan je leeftijd en huidtype.
De winkelwaarde van mijn box overstijgt ruimschoots de € 15,00 dus voor de beautista's onder ons tijd om deze must-haves te ontdekken.

Ik start vanavond na datzelfde badritueel met het reinigingswater van Nuxe voor het gezicht, de serum van Clarins voor een hydraterend effect, werk mijn kapsel af met mousse van Redken en Mythic Oil van L'Oréal en om het geheel in schoonheid af te sluiten lak ik mijn nagels rood met Essie Nagellak. Klaar om....te gaan slapen (deze keer toch).

Na een bezoekje op de blog kreeg ik meer uitleg over de producten an sich en via de BOX OF THE MONTH – SEPTEMBER krijg ik gebruikstips en extra info. Een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten