donderdag 7 februari 2013

Vertrouw roze. Vergeet vlekken. Samen met Vanish en The Insiders!







Vandaag bij het Kiala-punt het pakketje Vanish gaan ophalen. Net voor sluitingstijd haal ik het pakketje op. Gelukkig maar, want een aantal wasbeurten wachten vol ongeduld op een frisse duik. Die duik wordt extra opgeluisterd door een schepje Vanish Oxi Action poeder. Ik kap het bij het gewone wasmiddel en ruik enige tijd later een wasproduct in huis dat ik niet ken. Die geur is fris.Veel is er niet direct te merken na de wasbeurt. Het was immers een donkere was en noemenswaardige vlekken had ik niet echt. Dat zal bij de testing van morgen wel anders zijn. Het witte ski-jasje van de dochter moet de test doorstaan. Na het winterse weer van de laatste weken, is dat jasje aan een fikse reinigingsbeurt toe. Vlekken en al! Benieuwd naar het resultaat? Volg deze blog voor de updates!
Morgen neem ik het marktonderzoekboekje al mee naar het werk. Spijtig dat ik geen mini-zakjes Vanish kan uitdelen. Sowiso zal dat onderzoekje al voor de nodige hilariteit zorgen én dat op een vrijdag?!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten