vrijdag 14 juni 2013

Come a casa = VIP


 
 
Ik ben insider sedert 2009. De eerste campagne herinner ik me nog als de dag van gisteren. Ergens op een verlaten parking in Antwerpen moesten we een doos Herta-cakes gaan afhalen. Onze kinderen zaten achterin de wagen en dachten dat het Sinterklaas was. Zo voelde het voor ons ook wel een beetje ;-)! Dat was ook de periode dat onze foodblog Meersmaak zijn eerste jaartje achter de rug had: bloggen en campagnes voor The Insiders reviewen. We vonden het super! Omdat The Insiders ook andere campagnes (non-food) deed, begon ik als aanloop naar onze reis naar Club Med Valmorel een blogje Meeramusement om meer specifiek rond The Insiders te bloggen. Ondertussen namen we deel aan een resem campagnes. Allemaal even tof en leuk! Via The Insiders hebben we unieke belevenissen meegemaakt met als ultieme hoogtepunten: 2 reizen met Club Med en de opname van de Vanish-reclamespot. Gisteren werd ik opgebeld door een medewerker om me uit te nodigen voor het VIP-event van Come a casa. Ook deze campagne belooft memorabel te worden. Vandaag surf ik doorheen hun website en ben aangenaam verrast door de opzet: professsioneel, informatief, fotografie een topper en een kijkje achter de schermen van het bedrijf. Vorige zomer was er bv. een Ristorante di Grano in België. Spijtig dat we daar niet bij waren...
Je kan inschrijven op de Facebook-pagina en een nieuwsbrief aanvragen. Morgen haal ik mijn pakket lasagnes op in Gent en een campagne vol testings, reviews en wommen kan weer beginnen. Ik kijk er naar uit! Voor updates: volg mijn blog Meeramusement via FB en like!
 
Bron: Come a casa
 
Bron: Come a casa
 
 


2 opmerkingen: