maandag 3 juni 2013

Test mee met The Insiders en Garnier Hydra Match!

Bron: The Insiders


Wanneer je huid er vitaal en fris uitziet, voel je je beter in je vel en dat is juist de schoonheid die het meest straalt! Dagelijks hydrateren is daarom essentieel om je huid gezond en stralend te houden. Elke huid is natuurlijk uniek: naargelang jouw huidtype moet je dus op zoek gaan naar een crème die inspeelt op de noden en de specifieke behoeftes van jouw huid.
Garnier ontwikkelde daarom het gloednieuwe Hydra Match gamma: 4 hydraterende crèmes met 4 sensaties voor 4 verschillende huidtypes! Voor elk huidtype is er een specifieke textuur, een kleur en natuurlijke extracten om te voldoen aan de specifieke behoeftes van jouw huid.
2.000 vrouwen krijgen de kans om op zoek te gaan de perfecte match voor hun huid. Ben je nieuwsgierig? Schrijf je dan nu in vóór 07/06/2013!

Ik schreef me in en hoop mee te kunnen testen. Zoals elke vrouw (jong én oud) vind ik een gezonde en stralende huid erg voornaam. Vermoedelijk zal ik, omwille van een droge huid, de roze variant gaan testen. Ik ben benieuwd naar de geur en textuur. De look van de verpakking kan me al bekoren: mooie vormgeving en dito hippe kleurtjes. Ik ga ervoor...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten