vrijdag 8 februari 2013

Witter dan wit? Met roze? #Vanish

 
 
Gisteren op de valreep nog een witte was gedaan ook! Deze keer gaat het  witte doosje Vanish Chrystal White open. De poeder ziet er identiek aan de andere uit. De geur is gelijkaardig! Vrij neutraal, niet slecht! Ik doe wederom een vol lepeltje poeder bij mijn eigen wasmiddel en draai een witte was. Deze ochtend deed ik hem al snel in de droogkast. Op het eerste zicht leek het wasgoed iets frisser van kleur. Kan ook 'wishfull (vanishing) thinking' zijn. Vanavond na een droogbeurt zal ik die was nog eens grondig bekijken.
 




Zoals gisteren aangekondigd is vanavond het witte ski-jasje van de dochter aan de beurt. Deze foto is de foto VOOR het gebruik van Chrystal White. Tussen de twee ritssluitingen is duidelijk een vlek te bespeuren. Wel moeilijk vast te leggen met camera maar toch overduidelijk waar te nemen. Het jasje zelf heeft ook na enige wasbeurten zijn spierwitte kleur verloren. Benieuwd hoe daar het verdict zal zijn. Morgen meer...

Edit: We zijn nu een dikke week en een skitrip verder. Inderdaad was het jasje spierwit. Geen vlekken meer te bespeuren. In de haast van het inpakken voor onze skireis heb ik geen foto meer kunnen nemen van het resultaat. Onze dochter stond te blinken op de piste. Letterlijk en figuurlijk! Mission completed!

2 opmerkingen:

  1. Het skijasje was inderdaad spierwit en vlekvrij. Net terug van de reis en de jas kan weer een wasbeurt verdragen. De dochter stond alleszins te blinken op de piste...Letterlijk én figuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen