vrijdag 28 juni 2013

Meeramusement kocht LPM Katoen klaproos en Witte perzik & Nectarine

 
Reclame maken werkt en zeker als info op fora en in blogs gedeeld wordt. Ik neem deel aan de campagne van Le Petit Marseillais om 6 douchegels te testen. Ik ben fan van het merk. Vooraf kende ik het merk wel van naam maar kocht het nooit. Bij de testings was ik liefhebber van de douchegel met Oranjebloesem en Ijzerkruid & Citroen. Onlangs kocht ik zelf nog 2 flacons oranjebloesem extra. Ook vandaag kon ik, onder impuls van de reacties op de blog van The Insiders, niet weerstaan aan de verleiding eens 2 nieuwe geurtjes te kopen. Ik las lovende commentaren over de gel Katoen klaproos en de gel Witte perzik en Nectarine. Zoals ik al eerder schreef, hecht ik belang aan de geur van mijn douchegel. Voor sommigen is de geur van ondergeschikt belang en kiest men voor een geurloze of een zeer neutrale variant. Ruiken aan het flesje kon ik in de supermarkt niet omwille van het feit dat ze per twee verpakt waren. Geen probleem, de commentaren indachtig nam ik dus 2x2 douchegels mee. En eerlijk waar: ze ruiken absoluut 'magnificent'. Perzik en nectarine kan ik, omwille van een steenvruchten-allergie, niet meer eten. Met spijt in het hart laat ik dat dan ook aan anderen over. Maar ruiken naar perzik en nectarine kan ik wel. Super! Na de eerste geurtest al mijn favoriet. Morgen de douche in met perzik en nectarine dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten