maandag 17 juni 2013

Vanish Making-of via Youtube!






Fotoreeks opnames Meeramusement: klik hier!

Gisteren op Youtube een Vanish Shoot Making-of Belgium gevonden. Wel grappig om te zien. We hebben alleszins fijne herinneringen aan de shooting.
Op 15 mei ging mijn spot op antenne. Wel raar om jezelf, je kinderen en je huis op TV te zien. De grootste vraag die mensen me stelden was: 'Werkt Vanish écht?'
En ik moet zeggen: 'Ja, het werkt echt!'
Enkele dagen geleden nam ik nogmaals de proef op de som. Een witte nieuwe (zoals meestal) t-shirt van de dochter vol met chocoladevlekken (hoe ze het steeds presteert is me een vraagteken) behandelde ik met Vanish Chrystal White.  En, het resultaat? Spik en span. Ik ben uiterst tevreden dus! En de dochter ook ;-)!
De reacties van kennissen, vrienden, collega's en familie zijn allemaal even positief. De leukste reactie die ik kreeg, was deze: "Je brengt het zo spontaan allemaal dat het lijkt alsof je in je eigen huis en met je eigen kinderen de opnames doet?!" Grappig, want zoals jullie al lazen, is dat ook zo.
Ook onbekenden spreken me geregeld aan: op de bus, in de winkel,...Ook die reacties zijn hartverwarmend.
Onvermijdelijk krijg je, vanaf je met je hoofd op TV komt, ook enkele anonieme minder positieve reacties.
We zijn geen professionele acteurs: check!
De zinnen waren ingestudeerd (maar wel gemeend): check! 
We zijn echte insiders: check!
Iedereen spreekt over Vanish: check! 
Dus....who cares?
Voor ons gezin een herinnering om niet te vergeten! Thx!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten